2012-04-18

Časopis Vegetarian Times

Source:Vegetarian Times
Prije nekoliko mjeseci pisala sam o besplatnom online veganskom kulinarskom časopisu The Vegan Culinary Experience. Osim njega postoji još nekoliko veganskih kulinarskih i aktivističkih  časopisa, ali i običnih časopisa u kojima se zna naći veganskih recepata.

Časopis Vegetarian Times je lakto-ovo-vegetarijanski, ali u svakom broju bude objavljeno i dosta veganskih recepata. Koji recepti su veganski možete vidjeti u tablici pri kraju časopisa, kao i prema oznaci V na kraju recepta. Recepti se s vremenom objave i na web stranicama časopisa, tako da ih mogu vidjeti i oni koji nisu kupili sam papirnati časopis, s malim zakašnjenjem. Nekoliko jako mi finih veganskih jela spravljam prema receptima na njihovim web stranicama, a ovdje sam već pisala o jednom takvom receptu (kojeg sam malo modificirala), veganskom "kozjem" siru od indijskih oraščića.

Povodom Dana planeta Zemlje, online verzija najnovijeg broja časopisa Vegetarian Times, za travanj / svibanj 2012, može se čitati besplatno (ne i downloadati, kako su to ovdje napisali, osim ako mi je nešto promaklo).

No comments:

Post a Comment